Garázsajtó
Szekcionált garázskapu, amelyre a KEY automatizálási márka – HALO – hajtását alkalmaztuk. A biztonságról az alsó tömítőgumiba épített optikai rúd gondoskodik. A panelek felületkezelése különleges antracit színű, érdes szerkezetű, finom csillámmal.
Ügyfél: Jakub P.
Elhelyezkedés: Široké
Időpont: 2019.5.21
REFERENCIA
Rendelés az ügyféltől
Az ügyfél hajtásos garázskaput kért tőlünk új épületéhez. A nyílás méretei, a panelek színe, valamint az általa megadott kiegészítők alapján árajánlatot készítettünk. A konzultációt követően egyeztettünk az együttműködésről és személyesen meglátogattuk az ügyfelet. Ezen a megbeszélésen precíz fókuszálás történt, a panelminták átvizsgálása, melyeket az ablakok színárnyalata szerint választottunk ki, precíz egyeztetés a tartozékokkal kapcsolatban, ahol a megrendelő egy elektromos hajtásvezérlést választott két vezérlővel és modern LED-del. vezetőút, biztonsági szempontból optikai szalag mellett döntött, ami a kapu alsó részébe van beépítve. Mivel az ügyfélnek volt egy másik bejárata is a garázsba, ezért nem foglalkoztunk sem a kapuban lévő átmenő ajtóval, sem a hajtás mechanikus nyitásával áramszünet esetén.
Projekt megvalósítás
A kezdeti fókusztól számított 3 hét elteltével a megrendelővel egyetértésben megterveztük a garázskapu és a tartozékok beépítését. A kapu vezetősíneit a nyílás oldalain a téglafalhoz, a felső részét a fagerendákhoz rögzítettük. A panelek elhelyezése és rögzítése után mechanikusan teszteltük a kapu működését, ahol a kapu problémamentesen működött. Ezt követően szereltük be az elektromos hajtást és a vezetőpályát, valamint az optikai rudat. A meghajtó habozás nélkül kinyitotta és bezárta a kaput, de a probléma az optikai rúd csatlakoztatásakor jelentkezett, amely nem reagált semmilyen akadállyal való érintkezésre. Tekintettel arra, hogy a beépítéskor a KEY márkájú meghajtó új volt, nem volt annyi tapasztalatunk vele, mint az előző típussal, így az optikai rúd csatlakoztatása nehezítette a munkánkat. Az általunk kipróbált különféle lehetőségek alapján sikerült megrongálnunk a hajtásvezérlőt. A megoldást a beszállítónkkal és közvetlenül az olasz gyártóval való egyeztetés jelentette, ahol új meghajtót szállítottunk az ügyfélnek, és funkcionalizáltuk az optikai rudat.